忍不住進了 EVA 大坑,16抽不中13號機有感



因為忍不住13號機的誘惑,最後還是跳進了這個 EVA 無底洞,可惜敵不過強力的讀心系統,16抽只換來一推明日香、麗、真波希及渚薫。只是為了陪我一抽的木瓜卻中了,還要是加蛋。。在跌進谷底的心情中,寫了以下的一首 Rap ,望能找到知音。(注意:內含大量港式口語)

投入大量銀彈
得到大量銀蛋
凌波麗!明日香!
中到我眼坦坦
使徒來襲!終極大坑!

點解13抽都唔出金蛋?
整多3抽又只係換黎慨嘆
紫馬桶不斷傾瀉銀蛋
熟悉既畫面我經已習慣
不幸既我又再次遇難
抽蛋條路真係好難行!

凌波麗又有乜野用?
明日香唔想再抽中!
真波希令我好激動!
渚薫無奈地再相逢。
50石最終換黎心痛。

(Course) 
跟住一齊嗌!
EVA 我屌你啦!
鳩Ho 我屌你啦!
真冶 我屌你啦!
13號機 !你幾時黎呀?

最後,在這裡想做一個民調,在 mobile version 中只要拉到最底就能看見,希望各位中了13號機的踴躍參與,給大家一個參考,謝謝。(當然,如果你能順道按一下下方的廣告我會更開心)

by MC 小智

1 則留言 :